شیدز ؛ مرجع ترفند های موبایل

http://digiato.com/wp-content/uploads/2016/05/Galaxy-S7-Edge-vs-iPhone-6s-plus-2of18-1340x754-w800.jpg

در ماه های اخیر شایعات مختلفی در مورد آیفونی که قرار است اپل آن را در سال ۲۰۱۷ عرضه کند، منتشر شده. این طور که پیداست، شرکت مذکور تصمیم دارد در جشن ۱۰ سالگی تولد آیفون، آن را دگرگون ساخته و یکی از راه های انجام این کار نیز، بهره گیری از پنل نمایشگر AMOLED است.

داستان در ظاهر بسیار ساده به نظر می رسد: اپل تصمیم می گیرد به جای LCD از AMOLED استفاده کند و نوع سفارشات خود را از حالا برای سال آینده تغییر می دهد. اما آیا واقعاً همه چیز به این سادگی پیش خواهد رفت؟ آیا اصلا چنین تغییری در موبایلی که اهالی کوپرتینو توسعه می دهند، باعث می شود تا دوباره شکوه سال های گذشته به آن بازگشته و فروشی رکوردشکن داشته باشد؟

در گزارشات آمده که احتمالاً سامسونگ با تولید بیش از ۱۰۰ میلیون پنل نمایشگر برای اپل، بزرگترین تامین کننده نمایشگر آیفون شود در حالی که سایر شرکت های توسعه دهنده پنل های OLED نیز سهمی نامشخص اما ناچیز از این تغییر روش اپل خواهند داشت، با این حال، سامسونگ است که بزرگترین تامین کننده پنل AMOLED برای آیفون می شود.

در گزارش عملکرد مالی اپل در سه ماهه نخست ۲۰۱۶، این شرکت بیان نمود که برای اولین بار، سود حاصل شده از فروش آیفون در مقایسه با سال قبلترش، رشد نداشته. حال به نظر می رسد که اپل استفاده از نمایشگرهای خوش آب و رنگ تر AMOLED را به عنوان راهکاری برای بالا بردن ِدوباره ی فروش موبایل خود دیده. اما آیا چنین حرکتی به نفع اپل است؟ به نفع سامسونگ چطور؟ در ادامه می خواهیم همین مسائل را بررسی کنیم.



[ پنجشنبه 16 اردیبهشت 1395 ] [ 11:30 ق.ظ ] [ مدیر ]

[ نظرات() ]


شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات